lectori honoris causa

Adrian Suciu amenințat cu excluderea din USR


Atît pentru libertatea cuvîntului în România. Filiala Sibiu, unde ”aparținea” Suciu, după ce l-a premiat pentru ”Viața fără urmări”, îl amenință cu excluderea pentru un articol anti-manolescian. Mă pun în situația lui, deși n-aș fi acceptat să fiu membru din start într-o uniune unde criteriul de acceptare e unul pur cantitativ, îmi închipui că e jenant pe de-o parte dar și beneficiant de o reclamă pe care usereul mi-o face gratis. Și dacă tot m-am pus mă întreb ce mă fac că ăștia îmi taie pensia de magraon literar și mă azdruncă în stradă, mă fac de tătă coma. No, Adi… apăi uite care-i treaba: dă-le frate în gîții lor premiul înapoi fain-frumos să se șteargă cu el și lasă-i să se dea în petec cu excluderea. Pe urmă pune tu de o Ligă a Scriitorilor din România. Io așe aș face să crepe tătă pulimea de ciudă, cu patalamale lor cu tot. Și în Liga asta fiecare membru va fi pus șef cîte o lună, timp în care va suporta linsuri și înjurături din toate părțile drept pedeapsă că nu mai e membru obi. Astfel încît fiecare scriirtoraș viteaz își va dori orice numai să fie șef nu.
Oricum, stai liniștit că nu calitatea de membru are principalul cuvînt în valoarea unui autor ci scripta manent-ul care i-a rămas în urmă. Doar asta merită totul. Restu-s convenții și feisbuc politic românesc. Dă-i în bubă Adi și să aiurim de bine!

detalii despre subiect aici și articolul anti-mano aici

Niciun comentariu: