lectori honoris causa

cel mai tare lanoi



e fuartte tare fratte acest lanoi
s-a haladit a ajuns complement-substantiv
și cel mai tare lanoi e că orice gură-cască
ajunge erou cît ai zice guță

cel mai tare lanoi e ăla
că tot al doilea produs cultural viațța mea
nu e o carte e o manea

dă-te-n viațța mea măi lanoiule
dă-te în floricele pe cîmpii

cel maai tare lanoi e că există
fuartte tare fratte chiar ministere
ale egalității de șanse

cel mai tare lanoi e jmecheria asta
în care crede în care visează
și ultimul retardat mintal

cel mai tare lanoi e că există
o singură minune: aia că mai trăiești
nici aia sigură sau demnă de încredere

”dacă e chiar așa...
vreau și eu un lanoi!”
a spus Europa extaziată

i-am dat lanoi am tradus-o
ca pe sora noastră de cruce
i-am dat cel mai tare lanoi

i-am dat un lanoi de nu-l mai poate duce

Niciun comentariu: