lectori honoris causa

Fals tratat de naţionalism


ce să facem fraţilor viaţa e un podish transilvan upps and downs la tot pasul dar am auzit că nu chiere lumea din atîta lucru...:) otherwise personal sunt paralelogram cu politica odată ajuns acolo cred că mi-aş revendica Ardealu' de pe cer sau poate mai realist aşa...luna. toate doleanţele astea maghiare sau bozgorofobe sunt biete exagerări de bebe care dacă nu plînge nu primeşte ţîţă. aşa se fac şi revoluţii de doru' lelii nu doar greve ale foamei de libertate prost înţeleasă. aşa ne-am tot plîns mici şi cu bube în cap pînă cînd ne-a luat Europa la ţîţă. bine că ne-a mai trecut de foamea aceea naţionalistă. apropo după ce am rupt-o în fericire revoluţionar prin anii în care naţia era în floare am citit "Schimbarea la faţă a României" tipărită la Humanitas pe hîrtie mai proastă ca aceea de împachetat. dacă o vedea Cioran mai murea odată...:)

Niciun comentariu: