lectori honoris causa

Mușcă și fugi!

am un pechinez umblător : are ochi albaștri și îl cheamă Infractor :)

Mottor: ”simt enorm și văd pechinezi”

nu știu care bibliofil spunea
că înlăuntrul unui cîine nu poți citi
chipurile e întuneric
în schimb vă spun io că el poate
pentru el suntem transparenți
fi-ne-ar
cărțile de tot circul

ca să vezi vedeam pretutindeni doar caniși
sau maidanezi
așa sunt vremurile îmi spuneam
furi sau ești furat


așa că m-am dotat cu un pitbull
era dezastruos mă cam dezamăgea
îl scoteam în înalta societate cîinească
unde făcea o figură de bou și de bleg
se gudura pe el ca un nesimţit
de aia l-am legat din scurt
încît se învîrtea jur-împrejur
într-un dans debil

îşi rodea toată coada asistam siderat
cum se devora

muream cu el
de cîine nenorocit

ce să mai spun într-o bună zi
pur şi simplu a dispărut
a intrat în pămînt
nici mort
nu l-am mai găsit

azi îmi zbor toate variantele din cap
și îmi propun
să cîştig dinainte
am un pechinez un ucigaş extrem

de liniştit

Niciun comentariu: