lectori honoris causa

Lonely people can`t jump

da e haios fascinant înfricoşător şi naiv
am renunţat la asigurare
cu mărunţişul recuperat
mi-am luat o bicicletă

şi cu ea era să-mi rup gîtul!

aşa e şi-n dragoste
nici pomeneală de prinţ
pînă nu pupi broscoiul pe bot

totul e o generozitate dilie
şi nimeni nu stă să-şi numere
lacrimile care îi dorm sub pleoape

trebuie să fii apa rece şi vie
care spală dimineaţa
visele pe ochi

să vezi cum o să te sară prăpastia
în braţe la cea mai super
evăr
posibilă
bucurie...:)

2 comentarii:

angela spunea...

trebuie să fii apa rece şi vie
care spală dimineaţa
visele pe ochi

:)
am venit sa iti spun
La multi ani, Cavalere!

George Asztalos spunea...

Angela ideea e să punem mîna pe ce Este şi mai multă filosofie realistă în poezie...:)
La mulţi ani şi ţie Milady!